BACK TO SCHOOL: 10 FRYZUR DO SZKOŁY {Fryzury z Krótkich Włosów}

superfryzury.pl





BACK TO SCHOOL: 10 FRYZUR DO SZKOŁY {Fryzury z Krótkich Włosów}



Odsłon: 291995 | Ocena: 7647 | Czas: 10m 7s |


Szukaj




Dyskusja:


BACK TO SCHOOL: 10 FRYZUR DO SZKOŁY {Fryzury z Krótkich Włosów} 👍
Terz mam takie włosy tak samo krutkie i kolor też taki
Mam dyscoteke i nie wedzialam jak mam zrobic ladna fryzure
Jaka ty piękna!!!!😘
Fajnie nagruwasz☺. Mi się podoba 9 fryzura
Co ci sie stalo z tymi wlosami, ze sie tak przerzedzily? Od tarczycy? Bo mi tez mega wypadaja i nie wiem jak je ratować 😐
Jaja grubość lokówki? :)
Ale jesteś śliczna 😍🤩❤❤❤
Zazdro!
Dlaczego WSZYSTKIE dziewczyny w związanych włosach wyglądają mega słodko i pięknie, a ja wyglądam jak ziemniak 😰
Kwestia gustu...
Parę dni temu miałam długie włosy za pas ale scielam. Dzięki temu filmikowi dowiem się jak je czesać:D
To są krótkie włosy? ;-;
Mam włosy identycznej długości, a wszędzie były na długie... Dzięki!❤❤❤
Przepiękne fryzury Natalka jak ja bym chciała umieć takie robić niestety nie mam za bardzo smykałki do włosów moim zdaniem w każdej ci ładnie masz mega śliczne włosy ale przecież ładnemu we wszystkim ładnie więc nie ma się co dziwić
A jak ktoś ma jeszcze krótsze włosy...? 😭
5,6,9 fajne są
wszystki WSZYSTKI SPRUBOWAŁAM kurwa nic nieładnie wyglonda namnie a na tobie tak ..
Mam taką samą lokówkę
Połowy z nich nie zrobi na moich krótkich włosach 😂
dzięki za te super fryzury wszystkie były bardzo fajne, ładne ale jedna naj bardziej mi przypasowała